onsdag 11. januar 2012

Da starter vi :)


Sterkt inspirert av samling 1i faget Teknologi og samfunnsutvikling ved NTNU har jeg opprettet denne bloggen. Javel, vi får se hva den vil bringe meg, og kanskje andre i tiden som kommer. De umiddelbare tankene jeg har er å bruke bloggen som et refleksjonsnotat for dette studie. Og hvis jeg finner denne måten hensiktsmessig, kanskje også for resten av skolegangen ved NTNU.

Tidligere brukte jeg en annen blogg for å skrive treningsdagbok ifm utdanning av en sivil tjenestehund. Den hette fra valp til tjenestehund. Den gav meg en god oversikt over hva vi hadde vært gjennom, og med det for hånd, var det lettere å vite hva jeg skulle gjøre fremover. Kanskje jeg opplever samme følelsen her.. Jeg vet ikke, akkuratt nå føler jeg meg som en fjortis her jeg sitter og skriver..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar